מא זה כאן image

מא היא הוצאה לאור שנולדה מתוך אהבה משותפת
לשקט שבין המילים
למילים
ובעיקר לחיים.

החיבור לאפשרות להתבונן על החיים ולכתוב אותם, הוא כמו אויר לנשימה.
מתוך ההתבוננות באה כתיבה. מתוך הכתיבה נולדים דברים חדשים.

ברוכים הבאים.

* מא- מושג מן השפה היפנית, משמעותו מרווח או אמנות השקט.


מוריה מקסימון

נולדה בקיבוץ יהל שבערבה. אמא לשני בנים נפלאים. גרה קרוב ליער. כותבת את החיים, ומה שביניהם.

קרא עוד  

אלון ציפריס

נולד בחיפה. חי את רוב חייו בין עין כרם לתל אביב. אבא לשני בנים. אוהב לצאת למסעות בעולם. אוהב להכנס למסעות בעומקי הלב. ולכתוב. אלון נפצע בראשו ביולי 2018 ומאז מאושפז. לפי בקשתו, כל כתביו יראו אור.

מחשבות הלאה, הספרים הבאים, החזרי אור וליקוטים מהשטח

מוריה מקסימון מתארחת בפודקאסט של נגה אשד וסמדר רונן גוללת את סיפורה של מא בין כאב ואובדן לאהבה גדולה, ואת היצירה שבכתיבה

להמשך קריאה  

אירוח בפינת המו"ליות העצמאיות אצל 'סיפור פשוט' בה מוריה מספרת את סיפורה של מא - כיצד מתוך הכאב והאובדן הוקמה ההוצאה, איזה ספר הפך אותה למו"לית ואיך נולד הספר הראשון של ההוצאה.

להמשך קריאה  

אז מה זה בעצם הולך ושר? אלו כתבים שאלון כתב וערך במשך שנים תוך כדי חייו, מסעותיו בארץ ובעולם. הוא נתן להם את השם - הולך ושר והוא ייעד כתבים אלו להפוך לספר. הגיעה המציאות והפכה את היוצרות, ורגע לפני, ממש רגע לפני שהכל השתנה, במילים ספורות אלון ביקש ממני, ברכות, שכתביו יראו אור.

להמשך קריאה  

לפעמים צריך כפר שלם כדי לגדל חלום. לעטוף אותו בתמיכה אוורירית ולהנחית אותו ברכות אל הקרקע. תודה לאנשים שאיתנו.

להמשך קריאה  

איליריה התגלתה במקרה, ענקית כמו הר וקלה כמו ענן. זהרה מתוך אימייל שאלון שלח מקורפו, לשם הוא יצא במסע ספונטני בעקבות ספר ילדים... "תמונות הן לפעמים מחשבות לעיניים"

להמשך קריאה  

מסע אל עומקי הכאב והאהבה, בתוך מציאות של אובדן ובחירה מתחדשת בחיים. ״המילים נובעות כרצון לקרוא בשם, לדבר שאין לו שם. והוא שט על פני רצפים סתורים ונסתרים, שבשפה היומיומית ייקרא- חיים״.

להמשך קריאה  

נגיעות מסע וחלומות, בעולם הפיזי ובמרחבי הרוח. מהודו ועד קובה מירושלים לאיביזה. מאבן לאדם, מאדם לאלוהיו. סיפורי מסע ללא פילטרים, מלאים לב ואנוש. שלושה קטעים מתוך הספר:

להמשך קריאה  

איך אתה מכוון את המיתר? זה המעשה היחיד של החיים הקשבה לצלילים. הקשבה לצלילים העדינים. ולסימני חיים. סימני החיים הקטנים. אלה אם נותנים להם מהדהדים הכי קטנים הכי עדינים הם אלה שפותחים לב (אלון ציפריס)

מא. הוצאה לאור, בית. רחוב ישראל ב"ק 34, תל-אביב


*
*